شعر و غزل و آه و درد و زجر، میکشیم همه اینها را

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد ، در دام مانده باشد صیاد رفته باشد ...

شعر و غزل و آه و درد و زجر، میکشیم همه اینها را

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد ، در دام مانده باشد صیاد رفته باشد ...

Instagram
شعر و غزل و آه و درد و زجر، میکشیم همه اینها را
پیام های کوتاه

شعر بسیار زیبا گریه میکنم از امیر نقی لو

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۹ ق.ظ

امیر نقی لو از بهترین شاعران معاصر و جوان ایران http://www.nagiloo.blogfa.com

 





      دارم به سرد سوختنم گریه می کنم
      آتش گرفته است تنم، گریه می کنم

      چندیست خواهرانه مرا طرد می کنند
      حتی برادری که منم گریه می کنم

      با من نساخت زندگی و مرگ نیز هم
      به روسیاهی کفنم گریه می کنم

      بیرون چقدر پشت سرم حرف می زنند
      تا می روم قدم بزنم گریه می کنم

     حتی به جای شانه ی معشوق سالهاست
      بر آستین پیرهنم گریه می کنم

     هر روز طعنه می شنوم، بغض می کنم
     هر روز بغض می شکنم، گریه می کنم

      گفتی: بس است، گریه که در شان مرد نیست
      مَردم ولی فرافکنم، گریه می کنم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۸
محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی